Uuringust

Kas Sa tead, millised on tähendusrikkad brändid? Kas ka Sinu bränd läheb inimestele korda?

Brände, mis suurele osale inimestele korda lähevad, on vähe. Pigem vastupidi. Inimestel ei ole kahju, kui suuremat osa brände enam ei oleks.

Meaningful Brands on uuringupõhine strateegiatööriist, mis annab praktilisi nõuandeid brändi tugevuse kasvatamiseks. Havase globaalne uuring selgitab, kui tähendusrikas on Su bränd võrreldes konkurentidega ning millised on olulised nõrkused-tugevused erinevates klienditeekonna punktides. Tihedas konkurentsis, kus kõik brändid võitlevad oma koha pärast inimeste peades, on oluline mõista, kuidas brändi nähakse: inimeste isiklikku elu parandamas kui ka laiemalt ühiskonda panustamas. See annab võimaluse teha edukamaid strateegiavalikuid.

Milleks saan kasutada uuringu tulemusi?

Brändi tugevuste kaardistamiseks ja juhtimiseks, probleemsete kohtade täpsustamiseks, konkurentidega võrdlemiseks, brändi positsioneerimiseks, sõnumite väljatöötamiseks.

Tulemuste põhjal saame öelda, millised on tähendusrikkad brändid, mis on neile brändidele omane ja kuidas oma brändi tähendusrikkamaks kujundada.

Kuigi Meaningful Brands on rahvusvaheline uuring, saavad selles osaleda ka Eesti, Läti ja Leedu turgudel tegutsevad brändid. Baltimaades korraldab uuringut neljandat korda järjest turunduskommunikatsioonikontsern Idea, .

Uuringus on oodatud osalema eelkõige brändid, ettevõtted ning institutsioonid, mis ei tegele pelgalt toote- või teenuseprobleemidega, vaid ka brändiga kõige laiemas mõttes, ning konkureerivad koha pärast tarbijate peades sageli kategooriaüleselt – tööandja bränding, jätkusuutlikkus jne.

Üleilmse uuringu kohta loe lähematl meaningful-brands.com

Meaningful Brandsist meedias

Mumbrella

28.08.2017

The science of creating meaningful content | Mumbrella360 video

CMO

22.06.2017

Why it's important your brand is meaningful to your customers

LinkedIn

17.04.2017

Meaningful Brands increase Wallet Share by up to 9 times

Marketing Week

2.01.2017

60% of content created by brands is 'just clutter'

CNBC

1.02.2017

74% of brands could disappear and consumers wouldn't care

Metsamees

Jaanuar 2017

RMK aitab tunda end õnnelikuna

Ärileht

17.08.2015

Kaubamärgid jätavad liiga tihti keskonnasõbralikkusele rõhumata

The Guardian

1.05.2015

Consumers are more likely to spend money on companies that care, a new study finds

Postimees

19.05.2015

Eestlased peavad end kõige õnnetumateks

Ärileht

19.05.2015

Rahvusvaheline uuring: eestlased peavad end kõige õnnetumateks

Ärileht

17.05.2015

Video: Miks mõned brändid inimestele korda lähevad ja teised mitte?

Ärileht

17.05.2015

Video: Kui õnnelikud on eestimaalased?

ERR

16.05.2015

Which brands do Estonians like the most?

Best Marketing

06.05.2015

Idea Groupi uuring: eestimaalased on brändidest kõige enam kiindunud Päästeametisse

Ärileht

06.05.2015

Üllatav tulemus: millistesse brändidesse on eestimaalased kiindunud?

Best Marketing

23.09.2014

Kas tehnoloogiabrändid mõistavad tarbijat?

Marketingi instituut

16.04.2014

Tähendusrikkad brändid

Best Marketing

19.04.2014

Kuidas suunata tarbija käänulist teekonda?

Best Marketing

21.03.2014

Millised brändid võidavad Turundusteo?

Best Marketing

25.10.2013

Poliitika ja brändid

Best Marketing

15.08.2013

Tähendusrikkad brändid Eestis

Best Marketing

06.06.2013

Eestimaalastele lähevad kõige rohkem korda Ita Ever, Google ja Eesti Politsei

Financial Times

05.06.2013

Inside Business: Consumers don't care about most brands

Best Marketing

25.05.2013

Läti turg väärtustab brände, mis aitavad säästa aega ja muuta elu lihtsamaks

IT Uudised

22.05.2013

Google läheb eestlastele korda