Tähendusrikaste brändide uuringu meediakajastused

Siit leiad kõik meediakajastused, mis tähendusrikaste brändide uuringu tulemuste ja pressiteadete põhjal on ilmunud.

Meaningful Brandsi videoülevaade

Ülevaade 2013. aasta Meaningful Brandsi uuringust. Videost saab vastuse küsimustele, miks on brändile oluline olla tähendusrikas, millised on maailma kõige tähendusrikkamad brändid ning millised heaolu aspektid on tarbijatele olulised.

Vaata videot siit

Pärnu Turunduskonverentsi töötuba “Mis teeb Sinu brändi tähendusrikkaks?”

16. mail viisid Eha Talvist-Reinsalu ja Mauri Sööt Pärnu Turunduskonverentsil läbi interaktiivse töötoa. Räägiti sellest, millised brändid on tähendusrikkad, tarbija ja brändide suhtest ning toodi uuringust näiteid finantssektori, tehnoloogiavaldkonna ja toiduainetetööstuse brändide kohta. Siin saad tutvuda töötoas näidatud failiga.

Laadi alla presentatsioon

Loe edasi

Uuring: eurolaulikud mõjutavad eestimaalaste elukvaliteeti

Kommunikatsiooniagentuur Idea Group viis aasta alguses läbi tähendusrikaste brändide uuringu, millest selgub, et mullusel Eurovisioonil edukalt esinenud Ott Lepland on vähemalt mõnevõrra tuttav 88%-le Eesti elanikest. Viimastest omakorda koguni 19% väitsid, et Ott Lepland kui bränd parandab täna nende elukvaliteeti. Sarnase tulemuse said ka sellised tuntud brändid nagu Air Baltic, Volvo, Ford ja Finnair.

Loe edasi

Kontaktid

Kui Sinagi soovid enda brändi tähendusrikkaks muuta ning oma tegevusega inimestele korda minna,
siis võta ühendust Idea Groupi Eesti juhi Eha Talvist-Reinsaluga või uuringute juhi Mauri Söödiga.

Eha e-post eha.talvist@idea.ee, telefon 510 2400
Mauri e-post mauri.soot@idea.ee, telefon 502 8856

© 2013, Idea Group